natrah's FotoPage

By: natrah ismail

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 29-Oct-2008 11:09 Email | Share | | Bookmark
Jamuan Raya

 
 
 
View all 24 photos...
Dah lama sgt x update fp nie,,,dah bersarang dan berhabuk dah.Disini ida uploadkan gambar pengantin pada musim raya baru² nie,Didie & Ayie pada 3 & 4 Syawal bertempat di Merang manakala pada 9 & 10 Syawal lak majlis diantara Ida & Yus bertempat di Kg Sg Rengas,,,sementara tu pd 18 Syawal lak,ida sekeluarga telah pegi kat umah sedara wat open house di Kota Damansara,Seksyen 5,,,Terima kasih jugak kpd Dayang(Tokey kek lapis) kerana telah sudi menghadirkan diri ke majlis rumah terbuka kat umah sedara ida tu,,,mekasih bebanyak yer,,,seronok majlis² tu,,,dan pastinya Ramadan dan Syawal bakal menjelma lagi tahun depan,semoga kita semua dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki,,,InsyaAllah


Cudie & Ayie


Ida & Yus


Jamuan rumah terbuka di Seksyen 5,Kota Damansara,Petaling Jaya,S`Gor


Sunday, 12-Oct-2008 01:45 Email | Share | | Bookmark
Raya Raya Raya

 
 
 
View all 10 photos...
Sebenarnya banyak gambar yg belum sempat update coz masa yg tidak begitu mengizinkan,,,raya ke-3 dah start amik gambar kawin,,raya ke-4 pun dah ader customer kahwin,dgn jem kat jalanraya lagi,balik rumah jadik malas lak nak update,,Kat sini ada sedikit gambar pd hari raya ke-2,ke-3 dan ke-4,,,yg lain² tunggu yer,,,,
Di kesempatan ini ida mengucapkan Selamat Hari Raya pada semua kenalan,andai ada tersalah dan tersilap,harap dimaafkan


gambar keluarga pd hari raya ke-2,bertempat di rumah Aiman









Sunday, 28-Sep-2008 15:18 Email | Share | | Bookmark
Selamat Hari Raya

 
kak lin
biskut semperit
View all 11 photos...
Selamat menyambut hari raya yang bakal tiba tak lama saja lagi,ttu dah banyak persiapan yg kawan2 dah buat kan,,,dikesempatan ini ida mengucapkan berbanyak terimakasih kepada kakak2,abang2 dan adik2 serta kawan2 di fp yg memberikan ucapan serta memberikan kad selamat hari raya buat ida,,,Disini ida ingin memohon ampun dan maaf andainya ada yang tersalah dan tersilap kata sepanjang kawan2 semua mengenali ida,,,
Kad hari raya dari ida khas untuk semua kakak2,abang2 dan adik2 yg sentiasa mengunjungi fp ida nie,,,,
Bagi yg duk kat trg tu,raya ke-2 nanti jemputlah beraya kat rumah Aiman di Kampung Merbau Patah,,,,


kad raya dari ida serta keluarga buat semua kakak2,abang2 serta adik2 fp

kad raya dari linnnz

kad raya dan biskut semperit dari kak lin,,tq yer k lin,nnt boleh kirim lagi yer,,sedappp


kad raya dari meorjay

kad raya dari fakirminds

kad raya mamafami

semangat kerjasama pemimpin bersama rakyat


Friday, 12-Sep-2008 05:23 Email | Share | | Bookmark
12sept

 
 
 
View all 9 photos...
Kebetulan skrg mmg bz sesgt,byk gambar belum sempat upload dan juga ada tag yg belum sempat digantung disini,,,InsyaAllah akan digantung dlm waktu terdekat nie,,,




tag dari kak liza,,,

tag dari iizetty

Quote:
:ieda pahang...Selamat Hari Raya,,,hmm,tu bukannya anak kak ida,tapi anak sepupu kak ida
zira....w'salam zira,selamat menyambut hari raya yer
zbintim@yahoo.com.my...Selamat Menyambut hari raya yer zai
nur ...tq nur,selamat menyambut hari raya utk nur sekeluarga
:ina a.k.a ibu irfan...tq ina,selamat menyambut hari raya yer
wawa ...InsyaAllah wawa,nnt akak sampaikan salam tu,tq yer hadiah tu
suhaida...akak dah emailkan
misscreativecakes@yahoo.com...wsalam kak mis,selamat berhari raya yer,kalau dekat bolehla kita jumpa
Andaman Adreen...Wsalam reen,selamat menyambut hari raya ida ucapkan buat reen sekeluarga
wawa,,,a'ah wa,aiman ada persembahan kat PKNS ari tu,utk konsert hari raya rasanya,Selamat menyambut hari raya yer akak ucapkan
:rozamy ...wsalam,tq jenguk teratak usang akak nie,,selamat menyambut hari raya yer
mrsjemain...Wsalam an,dikesempatan ini juga akak mengambil kesempatan mengucapkan selamat menyambut hari raya buat An sekeluarga
Kak Lin..waalaikumussalam kak lin,,tq kad raya kak lin,dan yg pastinya biskut semperit dari kak lin tu,sedap sgttt,,,mekasih banyak2
boxhousestudio,,,eheheheh,,,sebenarnya bukan selebriti pegi umah ida,tu umah aiman,aiman tu anak sepupu ida,umah ida kecik je,segan nak ajak org dtg umah terutama selebriti nie,,,
L|zArie...Selamat Menyambut Hari Raya wat linnnz sekeluarga,sayang sokmo
fadzlie...Selamat Hari Raya juga dari kak ida sekeluarga buat Fadzlie Sekeluarga
DNanies....Selamat Menyambut Hari Raya gak dari kak ida sekeluarga
fakirminds...Selamat Menyambut Hari Raya dari kak ida sekeluarga buat fakirminds,,,ceria2 selalu yer
meorjay65...Selamat menyambut Hari Raya dari ida sekeluarga buat abg meorjay sekeluarga,,,ceria2 selalu yer


Wednesday, 3-Sep-2008 14:19 Email | Share | | Bookmark
Happy Besday 2 Iffah

kak jie jie
ida isk
Tasha,Nana,Iffah,Angah
View all 10 photos...
Hari nie iffah dah 5 tahun,tapi takde la wat besday pun,just beli kek je ,almaklumla bulan poser,budak² nie bukan aper,dpt kek sebiji pun dah seronok sgt,semoga Iffah membesar menjadi anak yg soleh dan taat kepada agama dan keluarga,InsyaAllah,Dikesempatan ini juga ida mengambil kesempatan untuk mengucapkan Salam ramadan buat semua kawan² dan teman² yang mengenali ida walau dimana jua anda berada...
***Kepada peminat dan penyokong yg sentiasa memberikan sokongan kpd Aiman,jutaan terimakasih diucapkan***


award dari kak jie jie,,,thanks

cute bear dari rumah ida isk

tgh bersiap nak pegi tgk abg Aiman,,,Iffah,Nana,Tasha






[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  [9]  10  11  12  13  14  15  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net